Wednesday, September 2, 2009

okie...next day...

erm okay lar... is time to wake up... last time de her has changed... i love is last time de her... i reli love her... but not now de u... is time for me to wake up...
还记得吗。。我帮你背spelling,过后你第二天就和我说:“我的spelling会咯”~我说:“真的?“她说:”你教的哦“。。。还有很多东西咯。。 讲到这里我很伤心咯。。。 她有说过她会接受我。。只是。。算了吧! 我可能是最后一次说:“君,我爱你!” 我会放弃了的。。拜。。
没心情了。。

No comments:

Post a Comment